Összefoglalás:

 

Vége lett a második hétnek is. Mint a címben is látszik az egyik legfontosabb eredményem az újabb 1 kiló leadása volt. Az első cikkben (Tisztító Program 1. hét tapasztalat) láthattátok, hogy az egyik fontos célkitűzésem az utóbbi időben felszaladt plusz kilók leadása volt. Úgyhogy jelenleg 3,5 kilónál tartok, aminek nagyon örülök. Ezen kívül ezen a héten kicsit lazább volt az étrendem, mint az első héten, úgyhogy könnyebb is volt betartani.

A tapasztalataimat és tippeket lent részletesebben is megtalálod. Görgess lejjebb!

21 napos Tisztító Program

Tartalma: 1 db Tisztító Tea-Kúra nappali, 1 db Tisztító Tea-Kúra éjszakai, 1 db "woke up like this" bögre, 1 db hetirend, 1 db Tisztító Program füzet

Minta-nap:

A 8.-14. napig a Szafi féle alapdiétát választottam. (Kattints IDE a részletes leírásért.) Arra már az első nap rájöttem, hogy a tésztasalátát amúgy sem szeretem, így a diétás változata se nyerte el a tetszésemet. Ezért próbáltam a hozzávalókat máshogy variálni, és egyéb Szafi recepteket is megcsinálni a hét folyamán. Húst továbbra sem ettem, bár nincs tiltva, de lassan 3 hónapja nem eszek. Tejterméket kb. 2 naponta ettem és akkor is keveset. Ez nagyban hozzájárul a gyorsabb méregtelenítéshez és nem utolsó sorban a súlyvesztéshez is. 

/Ha kibírod, akkor érdemes a kívánt hatás érdekében ezen a héten is kizárólag NÖVÉNYI étrendet követni, vagy, ahogy én tettem, legalább két naponta./

Éhgyomorra:
  • Tisztító Tea-Kúra nappali változat / ízesítésnek citromot, lime-ot, gyömbért, grapefruitot és időnként medjool datolyát használtam/ 
  • 1/4 citrom leve + 3 dl víz
  • 1 éjszakán keresztül áztatott és apró darabokra vágott 40 g aszalt szilva és a leve, amiben ázott. Ez a gyorsabb emésztés miatt szükséges.
Reggeli és Tízórai:

Turmixgépben készítve zöld smoothie (néha a gyümölcsökből salátát készítettem és úgy ettem. Volt, hogy a fehérjét kihagytam belőle. Nyugodtan lehet variálni.)

  • 20 g Szafi Free natúr fehérje, 1 grapefruit leve, 2 marék spenót, 1 banán, 3 dl víz. Lassan kortyolva, jól megrágva, akkor is ha látszólag nincs mit megrágni, az emésztés a szájban kezdődik!

Lassan kortyolva, jól megrágva fogyasszuk!

Ebéd és Vacsora:
  • 2 db Szafi Free tortillába ebédre (RECEPT ITT!) tekert Szafi Free tésztasaláta: 40 g Szafi Free orsó tészta (szárazon mérve), zöld saláta, paradicsom, uborka, Szafi Free tzatziki öntet, Szafi Free sörélesztő pehely (tortilla palacsinta lisztkeverékből RECEPT ITT!)
  • 1 db Szafi Free tortillában vacsorára
  • Mint írtam, rájöttem, hogy a tésztasaláta nem az én asztalom. De Szafi honlapján több receptet is találtok, amire cserélhetitek. 
Uzsonna:
  •  3-4 db Szafi Free ripsz
  • Tisztító Tea-Kúra éjszakai változat 

Szeretném leszögezni, hogy ez tényleg nagyon egyéni mindenkinek és ezért is buzdítok mindenkit arra, hogy a saját képességeinek, céljainak és idejének mérten alakítsa a napi mozgásokat. Nekem így alakult.

  1. 8. nap: 40 perc torna zenére
  2. 9. nap: kimaradt
  3. 10. nap: kimaradt
  4. 11. nap: 60 perc intenzív séta 7 kilós többlet súllyal (5 hónapos kislányommal 🙂 )
  5. 12. nap: 30 perc Zumba 
  6. 13. nap: 60 perc séta
  7. 14. nap: 2 óra pakolás, lépcsőzés

Ezen a héten a lelki feltöltődésre kicsit kevesebb időm jutott. Most rohanósabbak voltak a napok, és a kisfiam se ment minden nap óvodába, úgyhogy volt, hogy 2 gyerekkel voltam itthon – ami nem épp a legideálisabb a lelki feltöltődésre 😀 . Leginkább selejtezés, pakolás volt a héten, ami valamilyen szinten feltöltődés, mert mindig öröm látni, ahogy a lakás egy-egy területe megtisztul és szervezettebben vannak elpakolva a dolgok. Erre nagyon tudom ajánlani a Netflixen a “The HomeEdit” című műsort.

 

  1. 8. nap: kimaradt
  2. 9. nap: Marie Forleo: Minden megoldható könyv olvasása
  3. 10.nap: Gyerekruhák válogatása
  4. 11.nap : Gyerekszobák átrendezése, nem használt dolgok kiselejtezése
  5. 12. nap: Előszoba szekrények selejtezése, rendszerezése
  6. 13. nap: Családi program, sétálás
  7. 14. nap: Karácsonyi kiegészítők, rendszerező tárolódobozok vásárlása
KÖNYV: Marie Forleo – Minden megoldható (Itt megvásárolható). 
  • Közösségi Média-STOP: Ahogy a 21 napos Tisztító Program füzetben is ki van fejtve úgy itt is fontosnak tartom megemlíteni, hogy vagy teljes mértékben mellőzd a program ideje alatt a közösségi médiát vagy szabj magadnak egy időkorlátot. Egy hét “böjtölés” után már látni fogod, hogy mennyivel pozitívabb hangulatban vagy nélküle!
  • Víz: Mielőtt ennél valamit, mindenképp igyál egy pohár vizet. Sokszor kiderül, hogy igazából csak szomjasak voltunk!